em-lulanssimsblogg

Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

The sims 4 - fakta och vad jag tycker

Av Em och Lulan - 29 juni 2014 12:57

Heej! Jag tänkte berätta lite fakta om sims 4 och vad jag tycker om dem.


+ Det kommer finnas en inbyggd mod mapp

   - Bra då slipper jag skapa en! xD

+ Alla kläder kommer att fungera som gravidkläder

   - Jag tycker att det är jätte bra, jag har aldrig förståt varför inte alla kläder gå liksom?

+ Man kommer kunna amma bebisar

   - Yeey :D

+ Man kommer kunna ha max 8 simmar i ett hushåll. (som i the sims 3)

   - Bra annars blir det för många.

- Tonåringar kommer vara lika långa som vuxna och ungommar

   - Men varför de? Alla är inte lika långa som sin mamma liksom Dx

- Det kommer inte finnas några småbarn

  - Gaaa! Dx Vem går ifrån nyfödd till ca 8 år?!

- Det kommer inte finnas några hav eller pooler i Willow Creek (staden som följer med) det kommer alltså inte finnas några badkläder.

  - Skämtar dom?

-  Det kommer att finnas en autosave

   - Det kan vara bra men om en sim dör eller något vill jag i alla fall inte spara... Hoppas att man kommer kunna stänga av dem funktionen.

- Det kommer inte finnas någon skapa en still

  - Behöver jag säga något...?

- Det kommer finnas sju gångstillar

  - Hade hoppats på mer... 

- Man kommer kunna dö av olika känslor

  - Jaha så fler simmar kommer dö...


(Här är en bild på staden som följer med grundpaketet)

Vad tycker ni? Kommentera! /Em

 
 
Helena

Helena

30 juni 2014 15:22

Jag har tvekat om the sims 4 ännu mer och när dom säger att man dör av känslor och att tonåringar är lika långa som ungdomar. Och sedan inga småbarn varför inte det liksom?

http://simsnight.bloggplatsen.se

 
Dah Simmer

Dah Simmer

1 juli 2014 16:31

Kommer nog inte köpa det. Det saknar så mkt som jag älskar med sims 3! Småbarn, pooler, skapa en stil... De hade nog kunnat gör bättre. Fast staden är fin! :D

(Är lika lång som min mamma, 32, och jag är 12, ca 1.70 lång)

http://sims4evah.bloggplatsen.se

Em och Lulan

2 juli 2014 08:38

Jag tror personligen att poler och hav kommer att finnas i något expansionspaket.

 
Alex

Alex

1 juli 2014 17:05

Ingen skapa en stil? Ne, nu blir jag ledsen ;(

http://loveandboys.bloggplatsen.se

 
Alex

Alex

2 juli 2014 20:35

Har aldrig riktigt sett fram emot Sims 4 om jag ska vara ärlig. Den är lite för annorlunda och konstig. Det enda som verkar bra är byggläget, det är mycket enklare nu. Så det ser jag fram emot, för jag älskar att bygga hus!^^ och skapa en sim läget är helt okej faktiskt. Men håller med dig. Och varför ska man inte få bada? Och varför ska tonåringarna vara lika långa som ungdomar?? .-. Kommer nog hålla mig mest till sims 3 jag! ;)

http://thekawaiiiemo.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

2 juli 2014 20:41

Det finns ingen skapa en stil, men dom kommer att fokusera mer på detaljer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em och Lulan - 29 november 2014 13:09

Klicka på bilden för att komma till sidan du laddar ner ifrån :) ...

Av Em och Lulan - 7 oktober 2014 18:16


  Klicka på bilden för att komma till nedladdnings sidan :3 ...

Av Em och Lulan - 5 oktober 2014 14:00

    Jag vet inte om ni vill läsa om the sims 4 eller 3 så jag (em) kommer skriva lite om båda ;) Ni som har sims 4 har kanske sett den senaste uppdateringen? Ja? Nej? I villket fall så finns det numera spöken! Har du sims 4 och inte uppdater...

Av Em och Lulan - 4 september 2014 13:45


  Idag släpptes the sims 4! ska ni köpa det? Vad tycker ni? ...

Av Em och Lulan - 18 augusti 2014 16:04


Ojdå! det har visst ståt still här i sommar! Sorry! Jag har gjort annat oc har varken hunnit eller kommit ihåg bloggen! Och jag tror att det är ungefär samma för lulan. Förlåt igen DX jag hoppas och tfor att det kommer bli bättre nu när skolan börjar...

Välkommen!

Halloj! Välkommen till våran blogg!

Vi två som driver den här bloggen heter Emely och Julia, men ni kan kalla oss Em och Lulan

  

Vi är 13 och 14 år och bor i Göteborg.

 

Hoppas du gillar bloggen!

Lämna gärna en kommentar och fråga!

Byebye  

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi undersöker...


Ovido - Quiz & Flashcards