em-lulanssimsblogg

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Marcus Jansson - Del 1

Av Em och Lulan - 17 juni 2014 10:16

Hej igen! Nu blir det lite Marcus story, hoppas ni gillar det, det är min första gång jag gör dehär om det hjälper...

Första delen/delarna kanske blir lite långtråkiga, jag vet inte riktigt


 

Här är då Marcus, han var precis vid stranden och han har nu tagit första bästa hus och börjat flörta. Pauline Wan, hon gillade Marcus skarpt, men det finns anledningar till att han aldrig hade ett långvarigt förhållande, han är ouppmärksam, verkar ha svårt att hålla sig till en tjej, han är lite för eftertraktad... osv.

Men det verkar faktiskt gå bra med Pauline. Marcus försöker få ett riktigt förhållande.

 

Men så ringer såklart Leighton, han är lite på måste jag säga... Han ringer hela tiden, det är sjukt alltså!

Han fick i alla fall Pauline att lämna sitt eget hus, nu stod Marcus där, svarade inte särskillt glatt och stod o prata en stund... mot sin vilja.

 

 

Senare på dagen var han bara hemma, varför han inte har kläder på sig? Fråga inte mig. Så duktig som han var så gjorde han pankakor, han är typ den enda som inte bränner pankakorna, jag är ganska stolt! Han är nog i nivå 4 i matlagning om jag inte minns fel.

Det blev fint och lyckat!


 

Jag bestämde mig för att söka jobb inom matlagning, han fick ett! Men han är hittills bara diskplockare...

 

Efter jobbet satte han sig på en bänk med två äldre, precis utanför byggnaden han jobbar i, jag visste inte vart jag skulle göra mig av med honom, så det blev en bänk xD

Han såg en tjej bakom gamlingarna och reste sig och gick direkt!

 

...Till mitt försvar så såg hon blond och ung ut från långt håll! (typ 5m från bänken).

Han gav upp direkt men småpratade lite innan han tänkte gå... och så ringde hans telefon igen! Jag vet inte vad Marcus tänkte men jag blev ganska irriterad med tanke på att jag trode det var Leighton igen (han ringer HELA TIDEN)


Men det var tydligen en leverans! Någon hade hört om Marcus kockbegåvning och ville att han skulle grilla korvar och leverera. Lättnad över att det inte var Leighton så stack han snabbt hem, köpte en grill (hehe) och grillade. När det var klart så skulle det leverar, jag tryckte på stjärnan som visade vägen till dit korvarna skulle... gissa vem det var som hade beställt?! Ni minns gamla damen va? Det var hon... ._.

Hon hade suttit 5m bakom honom när han pratade med hon som-jag-trode-var-en-blond-ung-tjej och ringt mig och bett om en leverans! Alltså seriöst? xD

 

_____________________________________________________________________________________________

 

 

Sedan gick han i alla fall och pumpade lite skrot och på hemvägen så fick han ett...en... nej jag minns inte, men de tyckte i alla fall att han skulle starta ett jobb inom idrott, så jag gick direkt och skaffade honom ett nytt jobb, haha.

Han har en hyfsad hög nivå i atletisk..sak, så ja...

 

Han startade med att köpa träningredskap och äta nyttigt, jag vet inte vad han har i skålen... men det är grönt...



Hoppas ni gillade inlägget! Kommentera vad ni tyckte, det har var bara en start för att lära känna honom 

//Lulan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em och Lulan - 29 november 2014 13:09

Klicka på bilden för att komma till sidan du laddar ner ifrån :) ...

Av Em och Lulan - 7 oktober 2014 18:16


  Klicka på bilden för att komma till nedladdnings sidan :3 ...

Av Em och Lulan - 5 oktober 2014 14:00

    Jag vet inte om ni vill läsa om the sims 4 eller 3 så jag (em) kommer skriva lite om båda ;) Ni som har sims 4 har kanske sett den senaste uppdateringen? Ja? Nej? I villket fall så finns det numera spöken! Har du sims 4 och inte uppdater...

Av Em och Lulan - 4 september 2014 13:45


  Idag släpptes the sims 4! ska ni köpa det? Vad tycker ni? ...

Av Em och Lulan - 18 augusti 2014 16:04


Ojdå! det har visst ståt still här i sommar! Sorry! Jag har gjort annat oc har varken hunnit eller kommit ihåg bloggen! Och jag tror att det är ungefär samma för lulan. Förlåt igen DX jag hoppas och tfor att det kommer bli bättre nu när skolan börjar...

Välkommen!

Halloj! Välkommen till våran blogg!

Vi två som driver den här bloggen heter Emely och Julia, men ni kan kalla oss Em och Lulan

  

Vi är 13 och 14 år och bor i Göteborg.

 

Hoppas du gillar bloggen!

Lämna gärna en kommentar och fråga!

Byebye  

Fråga oss

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Vi undersöker...


Ovido - Quiz & Flashcards